چکیده مقاله
مقاله حاضر به تحلیل کیفیت خدمات رفاهی در پرتو اصل بازاریابی بیمه در ایران می پردازد. هدف ارزیابی وضعیت اجتماعی بیمه و نقش آن در رفاه و توسعۀ بازاریابی است و این ارزیابی و تحلیل در سطوح مختلف آماری در راستای شاخص ها و مولفه های خاص در جهان و ایران قابل بررسی ست. اتخاذ رویکرد بازاریابی در شرکت های بیمه در هماهنگی بهتر خدمات رفاهی و ایجاد ارزش برای مشتریان شان, کمک شایانی می کند. بازاریایی نیز به طور مشابه همین ارزش را برای مشتریان درونی ایجاد می کند . هیچ دولتی قادر به اجرای موثر بازاریابی بیمه نمی باشد مگر اینکه به کیفیت خدمات دولت رفاهی خود توجه نماید. مقاله حاضر از نوع مروری و توصیفی و تحلیلی ست و لذا به روش اسنادی و کتابخانه ای با توجه کارهای انجام شده در این زمینه انجام شده است. نتایج مطالعات صورت گرفته بیانگر این مساله است که بین کیفیت خدمات رفاهی و اصل بازاریابی بیمه رابطه معناداری وجود دارد. متغیرهای زیادی در کیفیت خدمات رفاهی بیمه ها و بازاریابی بیمه موثرند که عبارتاند از: رضایتمندی کارکنان واحدها، تعامل و هماهنگی بین واحدها، توان مدیر واحد، سیستم ارزیابی عملکرد، توان کارکنان واحدها، تقسیم وظایف و تعهد کارکنان واحدها، ارزیابی بازاریابان، ایحاد دفاتر بیمه ای، مدیریت فروش و کسب و کار بیمه و غیره…
ارسال دیدگاه لغو پاسخ
پست های مرتبط
افزایش قیمت خودرو در ایران به دنبال تغییرات جدید
در روزهای اخیر، بازار خودرو ایران شاهد افزایش قابل توجهی در قیمتها بوده است. این…
منتخبان خودرو های وارداتی مشخص شدند
به گزارش ایسنا، همانطور که عصر امروز، مهدی ضیغمی- مدیر طرح واردات خودرو وزارت صمت-…
قیمت میلگرد ترکیه همچنان بالا
تولیدکنندگان میلگرد در ترکیه به دنبال افزایش قیمتهای صادراتی خود هستند که این روند به…
خرید و فروش خودرو به صورت نقد و اقساط در شهریار
فروش نقد و اقساط خودرو در شهریار پاتلی خودرو نمایشگاه پاتلی خودرو در نظر دارد…