تولیدکنندگان میلگرد در ترکیه به دنبال افزایش قیمت‌های صادراتی خود هستند که این روند به دلیل افزایش قیمت قراضه‌های وارداتی و همچنین رشد بازار چین و عرضه محدود داخلی اتفاق می‌افتد. با این حال، بیشتر خریداران بین‌المللی به دلیل تقاضای ضعیف در بازارهای محلی خود و همچنین وجود قیمت‌های جذاب از شمال آفریقا و عدم وضوح در سیاست‌های قیمت‌گذاری چین پس از تعطیلات در حال انتظار هستند.

علاوه بر این، افزایش ناآرامی‌ها در منطقه MENA بر روحیه بازار تأثیرگذار است. در بازار داخلی ترکیه، بر خلاف این وضعیت، تقاضا به طور نسبی بهبود یافته و به دلیل عوامل فصلی و کمبود اندازه‌های خاص در برخی مناطق، تصور عمومی این است که بازار نشانه‌ای از کاهش نخواهد داشت.

در حال حاضر، قیمت میلگرد در ترکیه بین 600 تا 610 دلار در هر تن فوب برای محموله‌های اواخر اکتبر تا نوامبر متغیر است، در حالی که یک هفته پیش این قیمت بین 590 تا 595 دلار در هر تن فوب بود.

در بازار مفتول، بیشتر کارخانه‌های ترکیه قیمت 610 تا 620 دلار در هر تن فوب را برای محموله‌های اواخر اکتبر تا نوامبر اعلام کرده‌اند که نسبت به هفته گذشته 10 تا 15 دلار در هر تن افزایش یافته است

ارسال دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

چهارده + یک =

پست های مرتبط